Szeretnénk ezúton is felhívni a figyelmeteket arra, hogy amennyiben LEADER pályázat során rendezvény kerül megtartása, a kedvezményezett köteles a rendezvény témájáról, helyszínéről és időpontjáról szóló meghívót és a meghirdetés dokumentációját a rendezvény megvalósítási időpontját megelőző 30. napig a közbenső szervezeti feladatok ellátása során bevont szervezetként eljáró megyei kormányhivatalnak elektronikusan a https://e-kerelem.mvh.allamkincstar.gov.hu/enter/ felületen keresztül megküldeni.

A Kormányhivatal felé benyújtott meghívóknak tartalmaznia kell a kötelező nyilvánosság és tájékoztatásra vonatkozóan előírt, valamint a Felhívásban pluszban előírt arculati elemeket.

Azon pályázók, akik saját felelősségre megkezdik projektjeiket, azaz a rendezvényeket saját felelősségre még döntés előtt megtartják, abban az esetben is ügyeljenek a fenti követelmények betartására.